Házhozszállításainkat az Express One és 24H Futárszolgálat végzi Magyarország teljes területén.
Az alapértelmezett kiszállítási információkat a vásárlás során adhatod meg. Rendelés előtt felhasználói fiókodban bármikor megváltoztathatod a korábban rögzített szállítási címet.
Mikor érkezik a csomagom?
A csomag feladását követő munkanapokon 8-18 között szállítják házhoz a csomagokat.
A megrendeléseket automatikusan úgy adjuk fel, hogy a futárszolgálat a szállítást megelőzően sms-ben és email üzenetben értesítsen Téged a szállítást megelőzően.
Mi történik ha nem tartózkodom otthon, amikor megérkezik a futár?
A futár megpróbál értesítőt hagyni Neked, és felvenni a kapcsolatot veled telefonon.
Más rendelkezés hiányában, még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. Ha ez is sikertelen a csomag visszakerül hozzánk. Ilyenkor felvesszük veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken. A feladó webáruház az eCommerce Logistics Kft lesz.
Nem azt küldték a webáruházból, amit rendeltem. Mit tudok tenni?
Ebben az esetben a vedd fel velünk a kapcsolatot. A rendelést újból feladjuk Neked, te pedig visszaadod a futárnak a tévesen küldött csomagot. Nézd meg az útmutatót a visszaküldött csomagokhoz.
Sérülten érkezett a csomagom, mit tegyek?
Küldeményeinket gondosan csomagoljuk, azonban ha külső sérülést fedeznél fel a dobozon, kérd meg a futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a káreseményről, és add vissza a csomagot a futárnak.
Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy minél hamarabb elindíthassuk az új küldeményt számodra.
Mennyi idő alatt szállítják ki rendelésemet?
Raktáron lévő termékeink esetében a kiszállítás a rendelést követő 1-7 munkanapon belül történik. Előrendelés esetén a szállítás várható ideje 7-15 munkanap.
Amennyiben a megrendelést hosszabb szállítási idővel tudjuk teljesíteni, úgy azt jelezni fogjuk a rendelés során megadott email és telefonos elérhetőségeken.