GLS Házhozszállítás részletesen

Házhozszállításainkat az Express One és 24H Futárszolgálat végzi Magyarország teljes területén. 
Az alapértelmezett kiszállítási információkat a vásárlás során adhatod meg. Rendelés előtt felhasználói fiókodban bármikor megváltoztathatod a korábban rögzített szállítási címet. 

Mikor érkezik a csomagom?

A csomag feladását követő munkanapokon 8-18 között szállítják házhoz a csomagokat. 
A megrendeléseket automatikusan úgy adjuk fel, hogy a futárszolgálat a szállítást megelőzően sms-ben és email üzenetben értesítsen Téged a szállítást megelőzően. 

Mi történik ha nem tartózkodom otthon, amikor megérkezik a futár?

A futár megpróbál értesítőt hagyni Neked, és felvenni a kapcsolatot veled telefonon.
Más rendelkezés hiányában, még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. Ha ez is sikertelen a csomag visszakerül hozzánk. Ilyenkor felvesszük veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken. A feladó webáruház az eCommerce Logistics Kft lesz.

 

Nem azt küldték a webáruházból, amit rendeltem. Mit tudok tenni?

Ebben az esetben a vedd fel velünk a kapcsolatot. A rendelést újból feladjuk Neked, te pedig visszaadod a futárnak a tévesen küldött csomagot. Nézd meg az útmutatót a visszaküldött csomagokhoz. 

Sérülten érkezett a csomagom, mit tegyek?

Küldeményeinket gondosan csomagoljuk, azonban ha külső sérülést fedeznél fel a dobozon, kérd meg a futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a káreseményről, és add vissza a csomagot a futárnak. 
Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy minél hamarabb elindíthassuk az új küldeményt számodra. 

Mennyi idő alatt szállítják ki rendelésemet?

Raktáron lévő termékeink esetében a kiszállítás a rendelést követő 1-7 munkanapon belül történik. Előrendelés esetén a szállítás várható ideje 7-15 munkanap.
Amennyiben a megrendelést hosszabb szállítási idővel tudjuk teljesíteni, úgy azt jelezni fogjuk a rendelés során megadott email és telefonos elérhetőségeken.