Gyakori kérdések

Nem kötelező regisztrálnod, egyszerűen és gyorsan rendelhetsz vásárlási adataid megadásával.

Regisztrált felhasználóink adatai oldalunkon automatikus kitöltésre kerülnek, így időt spórolnak meg Neked. • A regisztráció menete rendkívül egyszerű, egy email címre, a szállítási, számlázási adataid kitöltésére lesz csak szükséged. • Adataidat bármikor módosíthatod a PROFIL menüpont alatt, az ADATMÓDOSÍTÁS szövegre kattintva.

• Amennyiben a megrendelés munkanapon történik 17:00 óráig, a rendelés napján, 17:00 óra után beérkező rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

A házhozszállítást az Express One és 24H futárszolgálat végzi Magyarország teljes területén.

• Magyarország területén bárhova! Az alapértelmezett kiszállítási információkat bármikor megváltoztathatod profilodban.

A csomag feladását követő munkanapokon 8-18 között szállítják házhoz a csomagokat. A megrendeléseket automatikusan úgy adjuk fel, hogy a futárszolgálat a szállítást megelőzően sms-ben és email üzenetben értesítsen Téged a szállítást megelőzően.

A futár megpróbál értesítőt hagyni Neked, és felvenni a kapcsolatot veled telefonon. Más rendelkezés hiányában, még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. Ha ez is sikertelen a csomag visszakerül hozzánk. Ilyenkor felvesszük veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken. A feladó webáruház az eCommerce Logistics Kft lesz.

Ebben az esetben a vedd fel velünk a kapcsolatot. A rendelést újból feladjuk Neked, te pedig visszaadod a futárnak a tévesen küldött csomagot. Nézd meg az útmutatót a visszaküldött csomagokhoz.

Küldeményeinket gondosan csomagoljuk, azonban ha külső sérülést fedeznél fel a dobozon, kérd meg a futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a káreseményről, és add vissza a csomagot a futárnak. Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy minél hamarabb elindíthassuk az új küldeményt számodra.

Raktáron lévő termékeink esetében a kiszállítás a rendelést követő 1-7 munkanapon belül történik. Előrendelés esetén a szállítás várható ideje 7-15 munkanap.

A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy amennyiben van ilyen, fordulj közvetlenül a márkaszervizhez. Válaszd ki a listából terméked márkáját, majd vedd fel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken a szervizzel. Amennyiben valamilyen okból mégsem szeretnéd a márkaszervizt választani, természetesen a jogszabályok alapján hozzánk is fordulhatsz – elsődlegesen mi mint Eladó vagyunk köteles kezelni a Jótálláshoz illetve Kellékszavatossághoz kapcsolódó igényeidet, a márkaszervizhez fordulás lehetősége csupán egy opció, mely adott esetben gyorsíthatja az ügyintézést. Amennyiben a termék hivatalos márkaszervizét választod, juttasd el javíttatni kívánt termékedet a márkaszervizbe. Az általunk forgalmazott készülékekhez tartozó márkaszervizek különböző feltételekkel és szolgáltatásokkal dolgoznak. Kérjük, minden esetben tájékozódj a konkrét szervizben elérhető szolgáltatásokról, mert egyes esetekben ezen szolgáltatások magukban foglalják a javításra szoruló termék szállítását is!

A hibás termékeket minden esetben a készülék eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggondosabb csomagolásban, minden tartozékával együtt kérjük visszaküldeni! A gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért nem vállalunk felelősséget! Az igényléshez kérjük, hogy készítsd össze a következő dokumentumokat: a hibás termék számlája (eredeti vagy másolat) garanciajegy (eredeti)

-Győződj meg róla, hogy a készüléked valóban meghibásodott! -Ellenőrizd a tápkábelt, valamint az áramellátást, -Kapcsold ki és kapcsold be újra a készüléket, -Győződj meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánod üzemeltetni -Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat; -A vásárlást igazoló számlát (vagy annak másolatát), -A készülékhez tartozó jótállási jegyet.

Amennyiben sérült vagy hiányos elemeket tartalmaz a csomag, a reklamációs folyamat menete a következő: Amennyiben sérültek egyes elemek, készítsen fényképet róluk A sérült / hiányos elemeket jelölje be a szerelési rajzon, és erről is készítsen fényképet! A fényképekkel, rendelési számmal, és a hiba leírásával együtt küldön egy e-mail a info@egenius.hu címre, a levél tárgya ez legyen: “rendelési szám(#xxxxxx) reklamáció” A gyártó nem fogad el reklamációt a sérült/hiányos elemek és a szerelési rajzról készült fényképek nélkül!

Barion elektronikus bankkártyás fizetés (A Barion Zrt. fizetési rendszerén keresztül) Banki átutalás (Az eCommerce Logistics Kft. OTP bankban fenntartott bankszámlájára) Utánvét fizetés a csomag átvételekor (Express One Futárszolgálat, 24H Futár)

Számlatulajdonos neve: eCommerce Logistics Kft. Bankszámlaszám: 11712073-21455340-00000000 Számlavezető Bank neve: OTP bank Közlemény: Megrendelés azonosító szám

-Online bankkártyás fizetés (Barion) -Banki Átutalás Banki átutalással is kiegyenlítheted rendelésed. A termékek raktárunkban (1112 Budapest, Oltvány árok 5/B) történő átvétele, illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges. Felhívjuk figyelmedet, hogy a termék átvételéhez a számlán található megrendelés szám azonosítására is szükség lehet, ezért kérjük, hogy jegyezd fel azt! -Utánvét (Készpénzes fizetés raktárunkban vagy a futárnak) Az utánvét díja 300 Ft. Utánvétes fizetés esetén a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával is fizethetsz.

Fontos vásárlóink egészsége, ezért az alábbiakat javasoljuk rendelése során: - Lehetőség szerint kerülje a készpénzhasználatot és fizessen kártyával vagy előreutalással. - Utánvét esetén a futárnál is van lehetősége a kártyás fizetésre. - Csomagátvétel során viseljen maszkot és tartson biztonságos távolságot.